luni, 2 august 2010

Nu prea am chef....

Mă enervaţi, atâta vă băgaţi, de parcă vă pasă vouă că eu plec, sau că rămân, că vă pup în cur sau că mă las aşteptată la cină, că stau pe bloc cu orele sau că nu mi întind rufele, că nu fac exarciţii şi că alerg seara înainte să dorm, că mănânc pufuleţi şi nu mi place slănina. Că vorbesc la telefon sau că stau pe netul altciuva, că fac curat numa când nu prea mai poţi respira în cameră, că nu beau ca el, că nu mănânc jeleurile alea verzi pe care mi le cumpărati de cand aveam 5 ani.
Şi nu, azi chiar nu prea am chef de nimic, nu azi n-am chef să facem sex, să bem din aceiaşi doza de cola, să mă duc să i-au pâine, să alergăm, să fac dus ori să calc fustele alea-n dungi....N-am chef de o cafea cu frişcă ori un kent...
Helen. 28.o7

Un comentariu:

  1. Aujourd'hui, vous ne me sens pas vraiment quoi que ce soit. Je vois que vous revenir à Helena. Croyez-moi!

    RăspundețiȘtergere